sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Harta Mânăstirilor din România

Pe site-ul  http://www.crestinortodox.ro/ am descoperit o aplicaţie remarcabilă, atât prin realizare, cât şi ca utilitate. Nu ştiu de câte ori, în vacanţele sau concediile petrecute prin ţară, aţi fi dorit să aveţi la îndemână o hartă, harta aia nenorocită şi vai de mama ei, dar care să te ajute cu niscavai informaţii referitoare la obiectivele turistice de prin zonele pe unde v-au dus paşii, însă, eu unul, ştiu că ajungeam ca boul pe plaiuri de poveste din ţara mea şi mă întrebam cu scărpineală-n cap cam ce aş avea de vizitat.
Vă pun la dispoziţie cu mare plăcere mica mea descoperire, unde vă puteţi programa circuitele de vacanţă şi în funcţie de obiectivele turistice. Fiind vorba de site-ul creştin-ortodox, link-ul de mai jos vă va oferi informaţii - rutiere, dar şi istorice - despre bogăţia lăcaşelor de cult  (predilect mânăstiri) cuprinse în arialul judeţelor.

http://www.crestinortodox.ro/harta/#harta=roadmap

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.