sâmbătă, 13 noiembrie 2010

PRINCESS JULIANA, aeroportul cu... bickini

Priviţi cu mare atenţie!


Nu-i aşa că v-a dus mintea la o tragedie aviatică? Ei, bine, nu!
Nu numai că toţi pasagerii au fost în afara oricărui pericol, dar au avut parte de o aterizare lină şi spectaculoasă...




 ... pe cel mai interesant aeroport din lume: PRINCESS JULIANA


Cum adică nu ştiţi unde este? Nici eu nu am avut habar, dar am aflat că este aeroportul insulei împărţită jumi-juma între olandezi şi francezi, adică SAINT MARTIN.
Mă gândeam că mă veţi întreba: "Da' bine, frate!, asta pe unde este?"
Cred că cel mai bine ar fi să vă arăt harta:




Iar dacă nu mă credeţi, am o dovadă suplimentară: Filmul, vă rog!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.